Accessibility tools

Sulje

Megatrendit

Tunnistamamme maailmanlaajuiset muutokset muokkaavat pitkällä aikavälillä toimintaympäristömme. Strategiamme ja vastuullisen liiketoimintatapamme kautta luomme tulevaisuutta tämän päivän valinnoilla vastaamalla megatrendien tuomiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin.

  Kestävä kehitys ja vastuulliset toimintatavat

Vaikutukset:

  • Sidosryhmien odotukset kasvavat läpi arvoketjun
  • Säädöksien ja raportointivelvollisuuksien määrä lisääntyy
  • Luonnonvarojen niukkuus edellyttää niiden tehokasta käyttöä ja ilmastonmuutokseen sopeutumista

Vastauksemme:

  • Huomioimme odotukset tuotteissamme, pakkauksissamme ja markkinoinnissamme
  • Kehitämme tuotantoamme kestävän kehityksen mukaisesti
  • Optimoimme kuljetuksia
  • Vaadimme kumppaneiltamme yhä vastuullisempaa toimintatapaa
  • Jaamme parhaat käytännöt ja vahvistamme paikallisyhteisöjen elinvoimaisuutta

  Digitalisaatio

Vaikutukset:

  • Automaatio luo mahdollisuuksia tuotannon tehokkuuden lisäämiseksi
  • Digitalisaatio näkyy kuluttaja- ja asiakaskäyttäytymisessä
  • Palvelujen odotetaan olevan saatavilla välittömästi
  • Tiedon ja datan määrä kasvaa
  • Tiedon leviäminen ja kokemusten vaihto nopeutuu

Vastauksemme:

  • Jatkamme Lean-filosofian hyödyntämistä läpi konsernin
  • Hyödynnämme Big dataa
  • Hyödynnämme monikanavaisuutta kuluttajaviestinnässä ja paremman asiakaskokemuksen luomisessa
  • Olemme aktiivisesti läsnä sosiaalisessa mediassa

  Globalisaatio ja muutokset maailmantaloudessa

Vaikutukset:

  • Muutokset valuuttakursseissa, raaka-ainehinnoissa, taloustilanteessa ja tuontirajoituksissa
  • Globaalit trendit ja tuoteideat leviävät nopeasti

Vastauksemme:

  • Keskitymme valituille markkinoille ja erottaudumme niillä
  • Seuraamme globaaleja trendejä ja muutoksia
  • Varmistamme materiaalien hintojen ja saatavuuden ennakoitavuutta pitkäaikaisilla hankintasopimuksilla
  • Keskitymme harkittuun riskienhallintaan

  Muutokset väestörakenteessa

Vaikutukset:

  • Kaupungistuminen jatkuu
  • Yhden hengen kotitalouden lisääntyvät
  • Väestön ikääntyminen
  • Väestönkasvu globaalisti

Vastauksemme:

  • Huomioimme uusien kuluttajaryhmien ja pakkauskokojen luomat uudet mahdollisuudet
  • Kehitämme uusia konsepteja ja hyödynnämme asiakastietoa kohdennetusti

Muutokset kuluttajakäyttäytymisessä

Vaikutukset:

  • Luonnollisuus, terveellisyys, yksilöllisyys sekä tuotteen alkuperä korostuvat valinnoissa
  • Kuluttajaryhmät polarisoituvat

Vastauksemme:

  • Panostamme tuoteinnovaatioihin ja uusiin tuotesegmentteihin
  • Trendien huomioiminen maussa, raaka-aineissa ja pakkauksissa
  • Huomioimme trendit maussa, raaka-aineissa ja pakkauksissa
  • Lisäämme kuluttajaymmärrystä
  • Vahvistamme markkinointia, myyntiä ja brändi-identiteettiä

Olvi Oyj käyttää evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Jatkamalla selaamista hyväksyt tietosuoja- ja evästekäytäntömme. Lue lisää

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close