Accessibility tools

Sulje

Vastuullinen markkinointi

Markkinoinnin rooli on keskeistä vastuullisuuden toteutumiseksi. Olemme sitoutuneet vastuulliseen tuotteiden mainontaan ja markkinointiin. 

Vastuullisten tuotteiden mainontaa ja markkinointia määrittelevät muun muassa Euroopan elintarvike- ja juomateollisuusjärjestön FoodDrinkEuropen ohjeet, Euroopan panimoliiton Brewers of Europen ohjeet ja Kansainvälisen kauppakamarin ICC:n elintarvikkeiden ja virvoitusjuomien vastuullista kaupallista viestintää koskevat tulkintaohjeet. 

Noudatamme ohjeiden ja säädösten lisäksi itsesäätelyä, joka on osin viranomaisten määräyksiä tiukempaa. Näin voimme vastata toimintaympäristön odotuksiin ja olla etulinjassa kehittämässä toimialan vastuullisuuskäytäntöjä. Pyrimme siihen, että kaikki Olvi-konsernin markkinointi on vastuullisen toimintatavan mukaista ja erityisesti vastuullisia näkökohtia korostavan markkinoinnin määrä kasvaa suhteessa kaikkiin markkinointitoimiin. 

Lue lisää vuoden 2024 vastuullisuusraportista